sarezeyd Merhaba elinde fazla aptamil pepti syneo olan var mı acaba mamamızın günü gelmediği için alamıyorum eczaneden elinde olan kullanmayan varsa kargo karşı ödemeli olarak alabilir
cookiesss sarezeyd merhaba. Elimde kalmamış ama bu aldığınız mama raporsuz da alınabiliyor. Ben hiç raporla almadım. Eczaneye gidip aldım hep. Size kim dediyse yanlışlık olmuş sanırım.
pnrtkr Sizden önce birine gönderdim çok kalmadı ama iletişime nasıl geçebilirim sizinle ? Elimde olanlardan göndereyim