Küçük adam geceleri bizi mahvediyo arkadaşlar. Zaten gece uykusuna zor geçiyo genelde ama esas sorun uyuduktan sonra başlıyo. 15-20 dakikada bir, iyi halindeyse saat başı kalkıyo. Uyanmıyo ama yatakta sağa sola kafasını çevirmekten, çırpınmaktan helak oluyo, çoğunlukla da ince bi ağlamaya benzer ses ona eşlik ediyo. Eğer hemen sallamazsak, emziğini vermezsek yani bi şekilde müdahale etmezsek o zaman ağlıyo ve yataktan alıp daha uzun süre uğraşmamız gerekiyo. Bu yüzden her defasında sıçrayarak fırlıyoruz yataktan. 2 saat hiç uyanmadan uyuduğum o kadar az oldu ki gündüz yorulduğumdan daha fazla gece yoruluyorum. Buna benzer şeyler yaşayan var mı? Geçiyo mu bu durum? Gerçekten fiziksel ve mental olarak çok zorlanıyoruz artık.