11 aylık bebeğim var 50 günlükken hastane serüvenimiz oldu yoğun bakımda falan yattık o süreçte kakad kan geldiği için anne sütünü kestiler özel mamay başladık iki hafta kan geldi ve kesildi sonra rota aşısı yaptırdık onda da yine aynı şekilde yoğun olarak kan geldi 1 hafta falan sonra geçti ikinci dozu 7. Ayında yapmıştık gelmemişti geçen ay diyet açmaya başladık kek denemesi oldu hiç bir problem yoktu Geçen hafta bronşitten hastanede yattık p.tesi Salı çarşamba çıktık perşembede yoğurt denememizi yaptılar bir sıkıntı yoktu doktor artık her şeyi yiyebilir normal mamaya geçebilirsiniz dedi ama eve geldikten sonra makarna verdim krema vardı içinde nefes alışı değişti sonra cuma c.tesi 3 gün olacak şekilde yoğurt verdim ben pazar günü yemek istemedi bende üstelemedim p.tesi gece birden fışkırır gibi kusmaya başladı uykusunda sonra devamlı kustu hastaneye gidiyoruz serum takıyorlar gündüz iyi akşam kusmaları oluyor acaba yoğurttan mı yoksa bronşit olunca çok hava kullandık onun etkisi mi bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim ne yapacağımı bilmiyorum ishalde oldu aynı zamanda gürültülü yapıyor ve ıkınıp duruyor ara ara devamlı kilo kaybı olucak diyede çok korkuyorum 😔