https://imgyukle.com/i/SozwT8
1 bucuk yaşındaki cocugum hastaydı röntgen cekılmişti (akciger grafisi) acilde ki doktor direk ailede kalp hastalıgı var mı dedı bızde hayır dedik cocugunuzun kalbınde ufak bi sorun var kalp rahatsızlıgı olanilir dedi ama kesin tanı koymadı bunun ıcın cocuk kardiyoloji bölüme gitmemizi belirtti randevu arayışındayım buraya yazıp belki anlayan olur dıye dusundum resimde yuvarlak içine aldıgım kısımda siyah bi yuvarlak bişey var sizce ne olabilir??