urazmeva rota aşısı oldu iki doz , rota enfeksiyonunu ayaktan atlattı kızım aşısı olmasaydı düşünemiyorum yani olacakları iki kere bağırsak enfeksiyonu geçirdi onu da hafif atlattı, menenjit aşısını yaptırmadık ama omu da kendimizi ayarlayıp yaptırcaz 2 yaşına girecek benimki , ihmal edilmemesi gerekiyor bence . Evet çok aşı oluyolar ama onların sağlığı için çok önemli