selenayvk 2 ay 29 günlük bebeğime 2.ay AŞ’sından sonra ateşi 38i geçtğii için 2 kez 5 ml Calpol verdim şuan araştırırken farkediyorum dün ve bu sabah verdiğim 5 ml aslında en fazla 3 ml olarak verilmesi gerekiyormuş sizce me yapmalıyım bebeğim şuanda iyi ateşi yok ama korkuyorum
kivircik_marul selenayvk o aylarda çay kaşığı ile verin diyordu doktorumuz. Siz ne ile verdiniz şırınga ile mi
onebabynurse selenayvk böyle durumlarda 114 zehir danışma hattını arayabilirsiniz. Destek oluyorlar, kilosuna ayına göre dozun fazla olup olmadığını, doktora gitmeniz gerekip gerekmediğini söylerler 🌸
gg3848 selenayvk kaç saat arayla verdiniz evet ayına göre o doz çok fazla sabah bir doktorunuza sorun bence
gulsenn1 Sadece bir çay kaşığı 6 saat arayla verilir diye biliyorum ben Instagram üzerinden bi doktora sormuştum devlet hastanesindeki doktorumuza ulaşamadığım için ama bi sorun olmayacaktır korkmayın bebekte olağan dışı kaka uyuma yada kusma yoksa endişe etmeyin bence biz 6 aylık olduk hala 1 çay kaşığından fazla vermeye korkuyorum gerek duymuyorum
aslhnkrts selenayvk brn enjektörlü veriyorum hep o aylarda 2,5 mm veriyordum hep . Bir kere eşimde içindeki ölçekle vermişti doktorumuz bolca emzir aşırı bi doz değil genel durumu iyi keyfi iyi demişti sorun olmamıştı
sonmel selenayvk Kiz 5 ml nasil verebildin siringanin uzerinde de yaziyor ya kac ay diye oyle degil miydi? Insallah yavrucagin iyidir :( Benim 1,5 ve 3 yasindaki cocuklarim hastaydi 2,5 ml zor veriyordum :(((
beginnerrmomm selenayvk bol bol sıvı almasını sağlayın mama ya da anne sütü, genel durumu iyi mi takip edin.
pimpiriklianne43 selenayvk calpol dozu kiloya göre hesaplanır yani 10 kg ise 5ml verilir ama 2 aylıkken bende 1 çay kaşığı veriyordum