Kızlar merhabalar . Kızım 10 aya girecek . Doğduğundan beri Sma mama kullanıyoruz ama malum son çıkan haberleri duydunuz bende bi anne olarak endişelendim mamasını değiştik hipe geçtik yaramadı gaz yaptı kabız yaptı bebelac gold verdik çocuğun bağırsakları bozuldu resmen kakası iğrenç koktu mamayı içmek istemedi çoğunu denedik içmiyor Sma dan başka en son kendi doktorumuzu aradık 0-6 ayındaki partilerde sıkıntı var 2 numarasında yok verebilirsiniz dedi mevburen aldım çünkü kızım bildiğiniz açtı ve katı gıdayı bile reddetmeye başladı yemiyor neyse Sma aldık tekrar bu sefer onu da içmiyor hatta ta biberon görünce ağlıyor uykud abile denedim yok bardakla Pipetle yok içmiyor krize giriyor biberon görünce bi mama değişiminde böyle oldu ne yapıcam ne olur bana bi akıl verin Allah rızası için gerçkten çok üzülüyorum stresten hasta oldm bende