Sıyırma aparatı olması bence önemli yoksa kenarda birikiyor karıştırma yoğurma başlığı da ortasını yaptığı içn kenarlar kalıyor mecbur durdurup kaşıkla kenarda kalanları ortaya getirmek zorunda kalıyorsun. Ben karaca master maid kullanıyorum memnunum. Benim aldığım zamanlar sıyırma aparatı yoktu sonradan geldi maalesef. Annem yeni aldığı için onda var çok güzel bişey ya hiç kenarda birikmiyor kendi kendine ortaya alıyor yoğuruyo sen hiç karışmıyorsun. Bence alırsan ona dikkat et