Arkadaşlar bebeğim daha dönmüyor diye ben yan yatarak emzirme başladım yan kalarak da uyuyor gündüzleri (max 2 saat) normalde sırt üstü yatar sadece kafasını çevirirdi gece uykusunda biliyorum yan yatması daha doğru ama benim bebeğim gece uykusunu uzun uyuyan bir bebek (🧿) bu gece illa yan uyumak istedi bütün gece kolu uyuşmaz mı acaba ?