durubebek_ yapmadılar devlet hastanesi uzman doktor yazdı cunku cok ciddi Bi salgın varmıs anne baba da hasta olunca doktor hemen başladı ben omrumde boyle Bı hastalık yasamadım eşim 10 senedır hayatımda ilk kez boyle gordum yataktan kalkamadı resmen ben 5 gundur ateşleniyorum sıtma eklem ağrısı tat koku kaybı 2 kez korona gecırdım ama bu başka cok beter corona daha masum 2 ilac alıyor bagırsakları kotu olmasın diye probiyotik takviyesi başladım bide bogazım agrısı ciğerim cıkacak oksurmekten ugultu var kulaklarımda burnum tıkalı Bı akıyor bi akmıyor