yeliis 2024 Aralık doğumlu oğlum. 10 günlükten itibaren dışarı çıkardım. Soğukmuş karmış, 40ı dolmadan dışarı çıkılmazmış vs dinlemedim. Pişman da değilim. Hem bana hem bebeğe iyi geldiğini düşünüyordum o dönem. Zaten uyku uyuyamıyordum, lohusalık psikolojisi de eklenince hiç bir güç beni evde tutamazdı, kafayı yerdim gibi 😅Mis gibi oksijen temiz hava alıp geliyordum. Zaten max yarım saat 40dk sürüyordu benim. Şuan 13 aylık, tam bir dışarı kuşu 🐣