Aslihan03- Merhaba elimde wee baby göğüs pompası var hiç kullanılmadı . Dogumsan sonra elektrikli kiraladığımız için kutusuyla duruyor 86 tl almıştım 60 TL vermek istiyorum ilgilenen olursa .