begumaras bol bol emzirin, emzirdikçe göğsünüz daha çok uyarılır ve süt gelmeye devam eder. Moralinizi de yüksek tutun, stres yaparsanız bu da etkiler 💗 bebeğinize yetmediğini düşünüyorsanız sütünüz artana kadar mama ile destekleyebilirsiniz fikrimce 🫂