derinmoms23 Poğaça hamuru yoğurmştm mayalansıl diye bekliyorum mayalandı şişti ama hiç halim kalmadı yapmaya ocağın üstüne bıraktım hamuru sabah yapsam birşey olur mu ?
mamacitaa_ derinmoms23 hiç bilmiyorum kalsa bir şey olur mu yapiminda degiskkik filan pogacanij 🤷🏻♀️ üst 🔝
momyyorgun derinmoms23 ben dolaba koymustum sabah yaptım da beğenmedim ya bence şimdi yap zaten yarım saat sürer