Bebeğim 8 ay 8 günlük. Neredeyse her gün az da olsa kusuyor. Doğduğundan beri kusması var. 6.aydan sonra biter diye bekledim ama bitmedi. Doktorlar kilo alımı güzel diye reflü demiyorlar. Bazen anne sütünü kusuyor bazen de katı gıdayı. Bu aylarda hala kusma problemi olan var mı ne zaman biter acaba endişe ediyorum ister istemez