birhemsire0 merhaba kızımın başına elektrik çarpması, üstelik elinde yara izi vardı, iki parmak ucunda da. Doktor bize dedi ki, bu izleri birini elektrik giriş diğerini çıkış olarak kabul ediyoruz elektriğin geçtiği yol üzerinde kalp var bu yüzden yatış takip bilmemne.. yoğunbakımda olması gerek normalde falan… tahlil yaptılar her şey temiz.. biz dedik çıkmak istiyoruz getirdiler mi 30bin fatura…
Meğer uyguladıkları prosedür baya baya bildiğiniz elektrik akımına kapılan insanlara uygulanan prosedurmüş. Küçük bebeklerde bu gibi hafif voltajlarda uygulanan acil durum prosedürü pek net değil ya da bilinmiyor. Gittiğinizde yani size bunu uyguluyorlar ve bu çok gereksiz. Voltaj düşük, akım yok, sizde iz bile yok, elektrik çarptığı belli değil belki kablo diş etine battı vs.. ben olsam götürmezdim.