DuyguAlperen bayanlar 40 uçurmayı tam 40. günmü yapıyosunuz.. 2 gün önce veya sonra olabilir mi☺️ bir de banyosunu nasıl yapıyosunuz👶
Elfida-10 DuyguAlperen bizde 40a yakın tek günlerde olurmuş yani 37 veya 39. Günler 😀 bebişin kovasına 40 taş 40 süpürge çalısı bir yumurta yüzüğün ve para atılır. Aynı şekilde anneninde kovası o şekilde olur. Bebeğin yıkandığı suyu Gül dibine dökeriz. Annede normal tıkanır en son o suyla gusül abdesti alır. Bizde böyle bakalım başka neler yapılıyor ☺️
Deletedmom114 40 gün olduğunda öğlen annem gelmişti. Kızımı yıkadık bende abdestlendim akşam yeni bir kıyafet giydirdik ve eşimin ailesine gittik yumurta ekmek tuz ve bir miktar para verdiler,bitti gitti 🤦🏻♀️