ysmn120 Göğsüm dolunca hemen damlama yapıyor bır memeyı emdırırken Dıgerı akmaya başlıyor yaşayan varmı çok fazla süt gelıyor
biyb ysmn120 4 aya kadar falan devam etti hatta bazen göğsüme baskı yapınca bebeği tutarken falan ara da az da olsa akıyo 6 aylık sütüm aşırı aşırı derecede değildi normal di göğsüm şişde değildi ama akıyordu uyurken zorlanıyodum göğsümün üstüne yatamıyordum yatak hep süt oluyodu
babyisleeping ysmn120 süt toplama kabı koyun boşta kalan göğsünüze. Ben birini emzirirken diğerinden bir biberon süt çıkıyordu onu da içiriyordum bebeğime hatta emzirmezken bile iki göğsüme takıyordum yine damlaya damlaya doluyordu içiriyordum sizde öyle yapın boşa gitmesinn🥰
dedimolabilirr ysmn120 12 güne göre çok normal ilk 1 ay benimde öyleydi şimdi akmıyor bu sefer de niye akmıyor acaba az mı süt var hissine kapılıyorsunuz 😅😅 akarken hazır süt toplama kabı kullanın biriktirip buzluğa atmıştım ben o ilk haftalar bol bol ❤️
aslanimalp ysmn120 ilk zamanlarda o durum çok oluyor ama zamanla düzeliyor. Ben bir mememi emzirirken diğerine göğüs kalkanı takıyordum ona süt baya doluyordu hemen soğumadan o sütü de içiriyordum bebeğime. Çok büyük rahatlık
mehtaptiryaki İlk zamanlar öyle oluyor terbiye olana kadar bilmiyorum kac aylik bebek ama benimde öyleydi
ysmn120 mehtaptiryaki 12 günlük göğsüm hep şapır şapır yerlere akıyor doluyor hemen Bıde ucundan çok gelıyor dolu dolu su gibi
ysmn120 babyisleeping bende öyle yaptım dolapta duruyor ama kullanamadım zaten meme emıyor Dıye veremedım onları dolapta kaldı öyle onunda 3-4 gün kullanım suresı varmış
babyisleeping ysmn120 süt saklama poşetiyle dondurucuya atın üzerine tarih ve saat yazıp. Lazım olduğunda sıcak suda bekletip benmari usülü ısıtıp verebilirsiniz
ysmn120 dedimolabilirr bende öyle yapım dolapta var bır Bıberon dolusu ama 3 gün saklama suresı dıyorlar onada hala vermedım dün Sagdım Sureklı emdı ıcın fırsat olmadı
ysmn120 dedimolabilirr Bıde sağılmış süt ıyı degıl dedıler anne sütü gibi degılmıs emzırme bölümündekıler dedı ama
patlakprezervatif ysmn120 bebeğim sarılıktan yoğun bakımda yatarken ben sütümü sağıp bırakıyordum. Aksi bir durum olsaydı onlarda istemezlerdi. Saklama koşullarına bağlı böyle demiş olabilirler
dedimolabilirr ysmn120 olur mu sadece sağımla besleyen bir sürü kişi var çevremde :) sadece memeyi red eder diye biberondan içilmesini tavsiye etmiyorlar ama ben doğduğu günden beri anneme bırakıp bi kaç saat dışarı çıkmak için süt sağıp bırakıyorum çok rahat oluyor
ysmn120 aslanimalp ozaman bende alayım teskkur ederım süt makinem var doluyor emmekten ona fırsat kalmıyor
aslanimalp ysmn120 sütünüz çokken dondurucuya biraz stok yapabilirsiniz. Zamanla terbiye olup bebeğin ihtiyacı kadar üretebilir, regl olursanız o dönemlerde geçici olarak sütünüz azalabilir dondurucudan desteklersiniz.
seda2852 @ysmn120 bebeğim 8 aylık olucak hala göğsüm akıyo emzirirken 2 saatten fazla emmediği olunca akmaya başlıyo öyle az uz da değil üzerim bayağı ıslanıyo
ysmn120 seda2852 Benımde öyle damlıyor şapır şapır maşallah süt olması güzel bırsey ama aniden emzırene kadar yanma ve ağrı oluyor bır meme emerken Dıgerı kalıyor suan küçük tek meme doyuyor Dıgerı bu sefer akıyor onuda sağıyorum dolu dolu gelıyor uçtan su gıbı emerken
minikselim ysmn120 sütünüzün rengi su gibiyse daha yarayışlıymış bebeğe dıydğumda çok şaşırmıştım bende