sifirekran_bolkitap parasını verdiklerinde. Vallahi baska bir sey mutlu etmiyor 😂 hic sevmem surprizdir, hediyedir kendime doğum gunu bile istemem kimse kutlamasin derim ama parası verildiginde kendim istediğimi alırım daha mutlu oluyorum boyle de duygusuz bir odunum 😂 çiçek filan zaten nefret ederim esimle sevgiliyken esim alırdı elimde gezdirirken cok utanırdım en son yeter artik diyip çantama tıktım esim yemin etti bir daha sana çiçek filan yok diye, huyumu bilir hediye olarak para verir 😂