Menis123 Selam kızlar başvurular nasıl yapılıyor beni direkt veli girişine aktarıyor girmeye çalışıyorum kayıt yok diyor kayıt olacağım bi yerde göremedim. Nasıl yapıyorsunuz başvuruları ve başvuru tarihi hakkında bilginiz var mı?
Sarecem Menis123 Şuan malesef kayıt yok geçen sene mayıs ayında olmuştu başvurular bu senede muhtemelen yine o aylarda olur beklemeniz gerekiyor, kasımda yedek başvurular vardı.
Alya-Sena Menis123 geçen sene mayıs ayında acılmıstı kayıtlar bu senede mayısda acılır diye düşünüyorum bu arada kayıt derken kura gibi bişeye katılıyorsunuz olumlu olursa size dönüyorlar Eylül ayında zaten olumsuz olursa da sistemde gene görünür
Usnac1995 Menis123 O dedikleri oyun grubu içindir. Aylık alım yapıyolar, haftada 1 gün cumartesi oluyor. Muhtemelen onun içindir