Oglusgul Kızlar dişim kötü doktora gitmem lazım ama 7haftalık hamileyim. Yarın bi doktoruma danışcam bi işlem yaptırablir miyim diye ama merak ettiğim bişey var röntgen çektirirken hamilelere çelik yelek mi ne giydiriyolarmş bebeğe zararı olmasn diye böyle bişey var mı devlette de var mıdır
3kedili2bebekli Oglusgul bana doktorum röntgen çektirme dedi rontgensiz dişi direk açıp bakarak o anki duruma göre işlem yapacak doktorum özelde bunu yapiyorlar tabi doktorum tanıdık dişi de daha önce kendi yaptigi için cuma günü bakacağız su an ilaç kullanıyorum haftaniz küçük 12 haftayı beklemeniz istenebilir
tarana19 Oglusgul Ben 4 aylık hamileyken dişim kırılmışdı, kanal tedavisi de yaptırdım, özeldeydi ve röntgensiz yapdılar. Özel ekipmanları vardı. Ama bildiyim kadarıyla özel yelekle de röntgen çekiyorlar, çok gerekliyse.
aybars_mom Oglusgul ben bilmeden iki kez röntgen çektirdim 🫣 dişiminde cuma günü çekilmesi gerekiyordu sürpriz hamilelik öğrendim 7 haftalık. Kadın doğum doktoru 16. Haftaya kadar önermiyoruz dedi bana
Oglusgul 3kedili2bebekli tarana19 aybars_mom Anladım çok teşekkür ederim yarın duruma göre bakcm o zaman