Hanımlar kızım tam 23 aylık. Bu son 2 haftaya kadar uyku düzeni harikaydı, tek uykuya düştü sabah 7.30 kalkardı öğlen 11.30 13.30 aradı uyurdu akşam en geç 21.00 uyurdu. Ama şu son 2 haftadır ne yaşıyorum bilmiyorum. Önce öğle uykusu saatini ileri atmak istedi haliyle ileri atınca öğlen 3te kalkmaya başladı gece 12leri buldu uyuması. Bugün yine eski düzen gibi sabah erken kalktı öğlen 1 saat uyudu. Akşam oldu 9da yatırdım ayağımda sallanıyor yerine koyduğum an gözünü açtı. Ve şimdi gece 2 3 belki 4e kadar uyumayacak. Akşam uykusunu böyle 10 dakika uyku yapıyor ve gece oturuyor. Saatlerini de düzenledim her şeyi yaptım. Bir fikri olan var mı ne yapabilirim çünkü günlük 3 saatlik uyku ile dayanamıyorum artık