23 aylık kızlarım var ve bu aralar huyları çok değişti kızımın biri çok sinirli oldu istediği bişey yapılmayınca ayağını yere vuruyor kendini yere atıyor ağlıyor zor sakinleşiypr bazen hemen gönlü oluyor sinirinden saçını yoldu bugün tokasını çıkardı geri takmamı istedi bende geri çıkaracak zaten diye takmadım ağlamaya başladı saçınınyolfı bana verdi baktım birdaha yoluyor bu sinir bu yaşta normal mi ya psikolojim alt üst oldu nasıl ilerlemem gerekiyor