İnanın gerçekten içime ata ata bir hal oldum gözlerim dolu yazıyorum şu an çünkü dertleşecek bir yakınım yok eşimin bel fıtığı var 3 aydır bacağa vurmuş ağrıyor ilaç vs özel fizyoterapi işte birşey bırakmadık geziyor hergun masaj yapıyorum zaten canı acıyor biliyorum yapiciyim ama 9 aylık bebeğim var oğlum eşim ev derken ben tükendim ya borç ta var tabi zor bir dönemden geçiyoruz geçer diye umut ediyorum yarın Miraç kandili birinizden birinin duası kabul olur bize dua edin lütfen o kadar ihtiyacım var ki buna 🤲🥹