alpaslanmom_ rumeysaa1 sizi üzmek istemem ama bazen oluyor süt kaliteli olmuyor benimde öyleydi ilk 2 haftaya yakın çocuk kilo almadı ve ilk aylar mama meme ilerledim 2 haftada kilo almayan çocuk mamaya başladık 40 günde 2.200 kilo aldı 4.ayda mamayı komple bıraktık 10 buçuk aylık hala emiyor düşünün
rumeysaa1 alpaslanmom_ meme ve mama ikisi bir arada nasıl ilerlediniz memeyi bıraksın istemiyorum tecrübelerinizi paylaşır mısınız
alpaslanmom_ rumeysaa1 önce emziriyordum 10 dakika sağ mememi sonra 40 50 cc mama veriyordum Philips avent biberon 1 numara alın bu çok önemli çünkü anne memesine en çok benzeyen ve meme reddi yapmayan biberon bu çocuk çekiyor yoruluyor aynı meme gibi sonra bu mamayı içirin her öğün böyle 3 saat sonra sol mememi veriyordum üstüne yine 40 50 cc mama böyle böyle kilo alımı toparlandı sonra baktım sütüm yağlandı mamayı bıraktık meme olarak devam ettik zaten sütün yağlandığında mamayı kendi istemiyor diliyle itecek
ElisaMom___ rumeysaa1 neden mama vermek istemiyorsunuz mama zehir değildir keşke hepimizin sütü bol bol olsa bebeklerimiz içse ama olmayınca olmuyor bide şuan ne kilo alırsa o kâr ek gıdaya geçince herşeyi yemiyorlar diş döneminde iştahsız oluyorlar hastalıkta zayıflıyorlar bence hemen mamaya başlayın bu ayda 1 1 buçuk kilo alması lazımdı
pozitifanne06 rumeysaa1 1. Ayda 200 gram az malesef, en az 500 gram almaliydi. Doktorunuzun önerisiyle hareket edin ama mama başlamanız gerekir, aynı zamanda daha sık emzirin ve sağım yapın, beslenmenize dikkat edin sonraki aylarda mamayı kesersiniz