yakın zamanda ilk panik atağımı geçirdim ve o günden sonra yoğun bir ölüm korkusu yaşamaya başladım.
Bu süreçte zihnim özellikle kayınvalidemle ilgili bir düşünceye takıldı. Kendisi astroloji haritalarına bakıyor ve bu durum bende “benimle ilgili, hatta öleceğimi bildiği bir şey olabilir mi?” şeklinde çok rahatsız edici bir korku oluşturdu. Mantığım bunun gerçekçi olmadığını söylüyor ama düşünce yine de zihnimden gitmiyor.
Panik ataktan önce böyle takıntılarım yoktu. Şimdi ise sürekli tetikteyim, her sözü ve davranışı fazla anlamlandırıyorum.
İlk panik ataktan sonra ölüm korkusu veya buna benzer takıntılı düşünceler yaşayan oldu mu?
Zamanla geçti mi, neler yardımcı oldu? 8 aylık bebeğim var ona bakmakta bile zorlanıyorum bu düşüncelerin yorgunluğundan sürekli ölüm korkusu yaşıyorum bir şey olacakmış gibi bir his psikaytriye gittim ilaç kullanıyorum 1.5 aydır benim gibi olan var mı kızlar lütfen bir şeyler söyleyin