yenikullanici hayır öksürük hirilti başladı tekrar doktora gittik grafiye bakıp bronşit dedi, zaten test öncesi muayene olmuş ve akciğer grafisi de temiz cikmisti
Ben de yan etkilerine baktım bronşit görünce sinirlendim açıkçası 🤦🏻♀️ yan etki bildiriminde bulundum ama o kadar tabii. Bişey yapilmadi. Çevremde de ilacı kullanan çocukların çoğu ilaç bitiminde bronşit olmuştu