mavigibibakti benim kızımda 5 aylık 4. Ayda atak haftasına girdiğinden itibaren 1 ay sürdü hala daha geçmiş değil bizde kusmada vardı içmek istemiyor içtiğinde ise 50 ml bile içse kusuyordu beslenmesi 5 6 saate çıkmıştı en sonda eczane önerisi ile evolvia Ar aldım doktor raporu ile alınabiliniyormuş sanırım cuma günü doktorumuza danışacam bebeğimi çok rahatlattı belkide kusmadan dolayı içmek istemiyordu