İyi akşamlar herkese. SMA olayından sonra Hipp mamaya geçtim. Ama inanın iyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum.
2 aylık bebeğim, gayet iyi gittiğini düşünüyordum Hipp’in ama iki üç gün sonra gaz yapmayı başladı alışıyordur dedim neyse sonra çok sık kaka yapmaya başladı. 2 günde bir yada günde bir sıvı formda olurdu, Hipp’ten beri bildiğiniz mama olduğu gibi beyaz pütürlü şekilde çıkıyor ve her beslenmede, her bez değişiminde oluyor. Geceleri sürekli ıkınıyor ve sonrasında kaka yapıyor. Geceleri düzeltmişti rahat rahat uyuyordu, gazını da çıkartıyordu çocuk şimdi ne oldu? Bir sorun var anlamadım. Mamayı değiştirsem mi diye düşünüyorum sonrasında ya daha beter olursa diye kafam karışıyor. Chatgpt sordum 14 gün alışma süresi diyor ama bilemedim. Bu tarz bir durum yaşayan var mı ? Şuan herkes benim gibi değiştirdi çünkü birde probiyotik Biagai ve Sab simplex kullanıyoruz bu arada. Yarın probiyotiği keseceğim. Başına gelen var mıdır?
Of SMA yaktın bizi😅İlk oğlumda da onu kullanıyordum çok memnundum. Şimdi geri dönsem bir güvensizlik var. Bilemedim.