KendiEvimdeDeplasmandayim bekt55_ inşallah ya hevesim bile olmuyo bir şeyler hazırlamaya yemeyeceğini bildiğim için. Yapıyorum tabi yine
KendiEvimdeDeplasmandayim bekt55_ arada iştahsızlık yaşaması normal dedi. 15.ayda yine gel devam ederse ya da kilo alımında sorun olursa tekrar kan tahlili yaparız dedi(9.ayda yapmıştık). Zorlama dedi birde ☺️
bekt55_ KendiEvimdeDeplasmandayim bizim doktor da aynı dedi bizde 9 aylık kan tahlil yaptırdık normal çıktı kilo kaybı yok çok şükür neşeli çocuk ama yemesi zor