Blw şeklinde yemek yiyor ve asla kaşık kabul etmiyor arada nadir kaşıkla çorba içiyor çorba yı don 3 aydır belki 2 bilemedim 3 kez içirebildim blw yaparken bunu nasıl yapacağım kaşığa karşı aşırı red yaşıyorum kendi eline almak istiyor öylede içemiyor 11 aylık