poyrazmom2604 hem ilaç hem lazer iyi geliyordu. Yoksa ilaç tek başına malesef yeterli olmadı bende hiç ,aksine ne zaman bıraksam ilaçı başa dönüyordu hep hormonlar. Olumsuz konuşmak istemem belki sende işe yaraya bilir. Ben hem diane hemde aldactone diye bir ilaç vardı onu da kullanıyordum. Erkeklik hormonu aşırı yüksek 400-500 civarı. Şuan kullanamadığıma aşırı üzülüyorum zaten , içince psikolojik olarak da iyi geliyordu.