elifim1907 bizimde inek sütü alerjimiz var 8 aylık 5. Ayından itibaren evolvia rp mama kullanıyoruz kan testinde çıktı bizim bilmiyordum alerjisi olduğunu kakasında kan vs alerjik bi septomu yoktu kızımın sadece aşırı huzursuz bi bebekti yani şöyle uyanık olduğu süre boyunca hep ağlıyordu