Kızlar merhaba
Bebeğim şuan 6 aylık ama yaklaşık 3. Ayından beri 1 hafta 10 günde bir kaka yapıyor
Yaptığında sıvı kıvamda oluyor sert olmuyor
Doktorumuza sorduğumda anne sütü aldığı sürece normal diyo ama kaka yapamadığı dönemlerde bebeğim huzursuz oluyor
Çok mecbur kalırsan fitil yaparsın dedi 10 günü geçtiğinde bazen fitille yaptırıyorum kakasını
Bu süreçte her gün 1-2 çay kaşığı zeytinyağı ve karın masajı bacak hareketleri yaptırıyorum bazen popo bölgesine makat kenarına zeytinyağı ile uyarı veriyorum ama işe yaramıyor
Bu durumu yaşayan varmı