mevamomm başınız sağolsun. Bende 2 hafta çektim yara acısını, dediğim kremi kullandım hemen geçti. İsterseniz önce kremi kullanın, sağım yapın bu süreçte emzirmeyin ki yara iyileşsin. Yalnız bilinçsiz sürekli sağım yapmakda yarayı tetikliyor ben o hatayı çok yaptım. Bizde mama destekli gidiyorduk,sütüm kesilecek diye çok stres yaptım çoğalsın diye her şeyi yedim içtim stresten dolayı çoğalmadı iyice azaldı, tamamen mamaya dönmüştük. Her şeyin başı stres, sen sakin olmaya bebeğine odaklanmaya çalış canım , zor ama bebeğin için yapmak zorundasın