Bende sma olayından sonra hippe geçtim. Combıotıc kullanıyorum. İlk 9 gün aşır karın ağrısı ve gaz yaptı oğlumda. Zaten gazlı bir bebek doğduğundan beri ama bu mama arttırmıştı uyurken bir anda ağlamaya başlıyordu sancılanıp. Mamayı içtkten bi yarım saat sonra başlıyordu. Gaz çıkarınca sakinliyordu. Ne yapacağımı şaşırdım ama mamayı kesmedim çünkü alışması sindirim sisteminin 15 günü bulur. Bugün 13. Gün gayet iyi rahatladı artık bence bi 10 gün kullanıp öyle karar vermek lazım. Mamanın tek problemi doyurucu değil bu arada