Merhabalar
Kızım 22 aylık olacak yarın.
2 hafta önce üst üste ateşlendi 39larda
Acile gittik yeni yıl tatili sebebiyle, antibiyotiğe rağmen düşmeyince enfluvir yazdı salgın varmış kullandık. Hastaneye git gel eşimle ben de hasta olduk. Annem kalmaya gelmişti allahtan o kızımı iyileştirdi. Eşimle biz başımızın çaresine baktık. Ben düzeldim işi gereği o yoğun çalıştı ve soğukta kaldı daha da kötüleşti.
Velhasıl dün akşam kızın ateşi 37.8 gibiydi ince giydirdim hayrolsun dedim yatırdım
Gece kontrol ettim sürekli 5te ateşlendi 38.1 dolven verdim biraz düşürdü o sırada uyudu 38.6yla uyandı
Dra götürdüm antibiyotik ve enfluviri yakın zamanda kullandığımız için iburamin zero ve calpol dönüşümlü kullan. Antibiyotik yazayım ateş inatlaşırsa mecbur kullanırsın dedi
12de ib.zero verdim, 14′te 38.6yla calpol verdim ama etki edene kadar 39u görüp düştü
Sonra 17′de 39.½ görünce ib.zero verdim
Sorum şu dr bey sabah öğle akşam in.zero ver dedi
Öğlen ve ikindide verdim bide yatarken vericem
Gece ateşi çıkarsa ne yapmalıyım? İb zero mu yoksa dolven mi vermeliyim?