annisoldum götürün bence. Biz 6 aya kadar her ay gittik, 6 aydan sonra 3 ayda bir gittik, 1 yaşından sonra 6 ayda bir oldu, 2 yaşına geçince artik hep senede bir gelecek dedi. Gerçi bazı sorunlardan dolayi daha sık gittik ama rutini bu sekilde dedi doktorumuz.