22ikiprensannesi Arkadaşlar 17 günlük bebeğim var, kansızlık olduğu için spiral takmazlar dedi doktorum. 3 aylık korunma iğnesi yaptıran var mı?
Tgba 22ikiprensannesi Ben kullanıyorum bu ilk dedil ikinci bebegim diger oglumda da yaptırmıstım bunda da yaptırıyorum evet koruyor rahatta ama iste adet düZensizligi yapıyor hormonları etkiliyor ben bile bile yaptrıyorum emzirdigim için
Ahanife 22ikiprensannesi ben tavsiye etmem 2 ay olacak yaptıralı sürekli kanama var herkeste aynı sorun yaşanmıyor ama bende regli görmemeye razıyım diye yaptırdım sonuç daha beter
Deletedmom306 22ikiprensannesi benim 2 aylık bebeğim var 47. Günde yaptırmıştım henüz adet olmadım bende burda bekliyim
Tgba 22ikiprensannesi igne ilk yapıldıktan sonra bir hafta sonra korumaya başlıyor ben bir sakıncasını görmedim sadece adet kanamasını kesiylr googleden araştıra bilirsiniz doktor kontrolunde yaptırın ama ☺️
22ikiprensannesi Deletedmom306 kiminin adeti gecikio zaten doğumdan sonra hemen adet gören de var 1 yıl olmayanda
Ahanife 22ikiprensannesi maleseef ki bende öyle ya hap ya iğne😂 ya böyle devan edecem iğne ye yada hapa başlıcam emziren anne hapıda var şükür ki
Merve33 Ahanife hap kullandım bir ay oldu kilo ve çok sivilce yaptı😏 adet ise 15 gün sürdü normalde 4 gün dürerdi
Ahanife Merve33 kilo yapsın keşke isterim 😂 ama adet sürmesi beni korkutuyor zaten iğnede o sorunu yaşıyorum😒 napalım bağlatıralım mi yani😂
Tgba Ironsides evet igneyi eczaneden alıyorsunuz saglık ocagındaki hemşireler yapıyor ama önce doktora danısmanız lazim
Minnooss Ben 3cü sefer oldu vurduruyprum kızım 7 aylık hala adet olmadım kilo vs yapmadı hatta ben kilo verdim sürekli yememe rağmen adet olmamam benim için sıkıntı yapmadı zaten bi an önce menapoza girmek istiyorum😂😂😂