Gmzhrn Hcrakin sezeryan ile doğum yaptım ben. on gün sonra muayene oldum ultrasonla baktı heesey cok iyi dedi. 40 ımda gelmemi söyledi. Çatı muayanesı gbi olduğu bu öğrenince gitmedim ben korkumdan 🙈
Zulal09 Esrayukselkosu İnşallah 😔 şükür ağrım sancım yok ama psikolojik olarak hala sanki çok canım yanacak gibi geliyor 🤷🏼♀️