kubraa0606 Daha önce ocean microfer kullanmıştım bugün buna başlayım dedim ama yapısı çok garip geldi normal mi bakar mısınız
kubra345 kubraa0606 zeytinyağlı evet am bi çalkalamayı denediniz mi biz kaç şişe kullandık bu kadar açık renkte kıvamı olmadı
sadbut kubraa0606 bu arada bir sıkıntı var galiba benim de bir önceki şişe bayağı koyuydu ama şimdiki eczanenin depodan getirttirdiği aynı bu şekilde açık renk
kubra345 kubraa0606 yani biz bıraktık baya oldu ama hatırladığım kadarıyla öyle çok su gibi bir kıvamı olmamıştı hiç
sadbut kubraa0606 allah allah baya calkalıyorum ama demekki aktive mi oluyor acaba sabak deneyeyim teşekkürler💕
ayseahmetmemo Merhaba Öncelikle endişelenmeyin zeytinyağlı olduğu için zeytinin hasadıyla alakalı bir durum eczacımız öyle söyledi bebeğinize vermeden önce çalkalayın
gulsenn1 siyahsakin benimkide sekiz kilo doktor sekiz damla dedi internette kilo başına 2 damla diyor heralde doktor değerlerine göre diyor dozu