Kızlar depresyona girmiştim yeni doğum yapmıştım 2 tane hap kullaniyorum neyse haklardan sonra iğne gibi batma saçlarıma kadar kasınıyorum uykudan uyanınca yemek yerken otururken ama bı işle meşgul oluyum olmuyor, ama genede emın olamadım sızdede antidepresan ilacı kullanıp kaşınan varmı?