neslihankusdemir bizim de sanıyorum yeni bitti bugün tam 2 aylık oldu 1 hafta falan sürdü , ben de ne yapacağımı şaşırdım ama çok şükür geçti uykusu düzene girdi , normalde 2 günde bir banyo yaptırıyordum, aradaki günlerde sadece su ile yıkadım o biraz rahatlattı bence , uykuya kolay geçti , onun dışında malesef tavsiyem yok sadece geçicek sabır diyebilirim 🙏🏻🌸