ballibadem_ Oğluma 2 yaş doğum gününde ne alsam diye düşünüyorum sizler ne almıştınız fikir verir misiniz😊 1. Yaş gününde globber bisiklet aldık, dayısı scooter aldı. Bunlar dışında ama bunlar gibi kullanabileceği ne alabilirim
ballibadem_ Ayaztos ne kadarlıkken aldınız acaba bir de kaç parçalı aldınız 72li 2 kutu mu alsam acaba çok olması için
Ayaztos ballibadem_ 18 aylık falandi o zamanlar pek oynamiyordu bizim yaptiklarimizi yıkıyordu o zaman 72 parca yeterliydi ama simdi 2 yasinda 72 yetmiyor cunku baya kat cikiyor birseyler yapiyor 2 kutu olsa daha iyi olur yaşı acisindan☺️