civcivmom Kızlar annem siemens İQ700 kurutma makinesi kullanıyor ama kot pantolonlar vs tam kurutmuyormuş. İlk çıktıgında sıcacık soguyunca ıslaklık oluyor diyor. Kullananlar hangi programa atıyorsunuz ? Böyle sorunla karşılaştınz mı ?
BordoHuniliAnne civcivmom benim iQ 300 ama mix dolap kuruluşu +3′e atıyorum, aynı zaman da hasas tuşuna da basıyorum, daha hiç ıslak çıkmadı
allwrite Kıyafetleri mix - yoğun dolap kuruluğu +3’e atıyorum, nemli kaldığı olmadı. Makineden çıkınca 1 saat kadar bir yere serip sonra katlamayı denesin, işe yarayabilir.