Ozgenur45 Melegimsin canım 3 ayımıza kullandık güzelde kilo alıyorduk fakat aşırı kusma söz konusu olunca bebelac goldaa geçtik çok memnum
Melegimsin fistikcisahap bize yaramadı çok kakasini yaptiriyodu o yüzden aldırmadı herhalde belki size yarar mama her bebeğe göre değişiyormuş bunu anladim
gulden07 aptamil çok iyi bize çok yaradı hem kilosu hemde bağışıklığı için gayet iyi geldi hiç sorunda yaşamadım , maşallah diyeyim:)
Bebegimcanim Melegimsin bizde ayına göre kg yetersizliğinden 2 kutu aptamil kullandık kg almadı sma ya geçtim hafif kusmaları oluyor ama alışma dönemidir diye düşünüyorum kg alımı hemen farketti, kusma devam eder veya artarsa yeni bir mama arayışına gireceğim 🙄
Melegimsin caymaz az da içmedi çokta içmedi ben conformille karıştırıp veriyodum ondan yaramadı belkide evolvia ya geçtim
glsmdrmn Melegimsin kilo alımı çok normal. Kesinlikle öyle mama şişirir dedikleri gibi değil. Ve hiç kabızlık problemimiz olmadı.
[silindi] Melegimsin hipp combiotic cok ararstirdim en cok icime sinen bu oldu bos kilo aldirmiyor ben memnunum