ipekduman25 1tosbikinannesiyim severim kayınvalidemi bir anne gibidir bana her zaman şükürler olsun. Ama bende ona saygıda kusur etmedim. Bebeğim doğdu meme reddi vardı mama ile destekliyordum çocuk her ağladığında emzir emzir diye kucağıma veriyordu çocuk daha da patlıyordu ağlamaktan.
Prensesannesi32 1tosbikinannesiyim şoyle bi düşündüm yok sanırım 15 yıllık evliyim mesafeliyizdir sınırlarımı bilir bisey demez akıl vermez çok konusmaz benden bisi beklemez hastalik doğum günü dışında evime gelip gitmez evine gitsem yemek yaptırmaz benim elim tutarken ben yapayım der şurayı temizle demez cocugumu götürsem bakar yeri gelir harçlıklarını verir evimde yemek yoksa bazen yapar gönderir ben seviyorum kayinvalidemi yaaa 🙂🙂
Pamukhanim_ 1tosbikinannesiyim her konuda fikri olması, herşeye karışması, çok meraklı olması. Komple kendisini sevmiyorum zaten 😅
1tosbikinannesiyim Prensesannesi32 benim kayınvalidem de o şekilde yardımcı olur gelir çocuğu tutar alışverişimi yaparım oraya gittim mi yemek hazırlar çoğu zaman o yapmıştır yeriz içeriz oğluma karşı çok sevecendir 10 a yakın yelek kazak atkı şapka ördü şu an tüm kış takıyoruz biz seçtik o ördü 🤣 geçen dışarı çıktım taziye için soğuk diye çağırdım geldi çocuk uyumuş oda bulaşık makinamı boşaltmış tezgahı falan silmiş hiç bir şey yapma desem de durmuyor yapar mutlaka bunun gibi bir sürü şey kırmaz beni ben razıyım ondan Allah da razı olsun ☺️
gulsimacansu58 Yalan söylemesi, palavrası, birde eltimi evlendigim günden beri övmesi ben kendisini de sevmiyorum yalnız
simseklivekalpli 1tosbikinannesiyim hangi lafının doğru hangi lafının yalan/abartı olduğunu çözememek 😃
betvet Evime geleceğinde ya da tanıdık misafir geleceğinde her zaman oğlunu arar .size geleceğim yok Şu gelmek istiyor bu gelebilir diye onun yüzünden eşimle çoook kavga ettim . Dahaa çoook alengirli işleri ve huyu var . Engelledim sadece eşimle konuşuyor 4 aylık bebeğimi 2 defa gördü kafam çok rahat . Koca tarafı kapatılsın
seval868_ 1tosbikinannesiyim karşılıklı hiçbir zaman saygısızlığımız olmadı şükür ama hep sana ve bebeğine şunu alıcam şunu yapıcam der onu yapması gereken zamanda asla bunları dememiş gibi davranır 😅 beni ilk günden beri bu şekilde oyalar sağolsun 😅😅😅😅
masal_ece 1tosbikinannesiyim Genellikle iyidir,bir kötülüğünü görmedim zaten birbirimizden uzağız hemde çok telefonlaşırız o kadar
hira0502 1tosbikinannesiyim çok yalancı söylediği söze söylemedim yaptığı şeye yapmadım der asla kaliteli bir insan değil ağzından küfür hakaret beddua eksik olmaz aşırı dedikoducu insanları hep kendinden küçük görür yolda gördüğümüz tanıdığı kişilerin arkasından bu niye çok çirkin olmuş böyle diye laf söyler 🤣 maalesef iyi olabilecek hiçbir eşi yok. Misafire asla değer vermez yemek kıskanır benden bile yani düşünün 😒
hira0502 1tosbikinannesiyim çok yalancı söylediği söze söylemedim yaptığı şeye yapmadım der asla kaliteli bir insan değil ağzından küfür hakaret beddua eksik olmaz aşırı dedikoducu insanları hep kendinden küçük görür yolda gördüğümüz tanıdığı kişilerin arkasından bu niye çok çirkin olmuş böyle diye laf söyler 🤣 maalesef iyi olabilecek hiçbir eşi yok. Misafire asla değer vermez yemek kıskanır benden bile yani düşünün 😒
juli_naz 1tosbikinannesiyim ben çok seviyorum kendilerini o Arapça konuşuyor ben anlamıyorum ben Türkçe konuşuyorum o anlamıyor …harika geçinip gidiyoruz 🥰🤣
starysky 1tosbikinannesiyim genel olarak sevmiyorum. Huyu suyu da değil, ortamda olması beni huzursuz ediyor rahatsız oluyorum. Yani çok isterdim böyle karşılıklı çay kahve içen sohbet edebilen ilişkisi olan gelin kaynanalardan olalım diye ama yok. Ben ona kendi annem gibi davranıp konuşmaya çalışıyorum o ben ortamda yokmuşum gibi davranıyor bir şey söylesem işine gelirse duyar işine gelmezse hiç duymaz. Defalarca böyle oldu artık eşim varsa yanına gidiyorum eşim yoksa gitmiyorum. Çünkü seyircilere oynuyor kendisi 🤷
yenibir 1tosbikinannesiyim herşeye karışması müdahale etmesi sürekli çağırması gitmeyince burun astığını daha neler neler 😀