mavigibibakti hem munchkin hem philips kullanmış biri olarak ikisinin farklı yönleri güzel. Munchkin yatarak fln içerek kolay. Ama bir süre sonra pipetleri yalama oluyor. İçerideki tıpası en ufak düşmede çıkıyor. Şeffaf olduğu bir süre sonra matlaşıyor kirli gibi duruyor. Ve kapakları kolaylıkla çıkıyor ve kırılıyor. Philips bir nebze daha dayanıklı.