Kızlar merhaba 18 aylık oğlum var 2 gündür ara ara parmak ucunda yürüyüp koşuyor normal yürüyor genel zamanda ama 2 gündür parmak ucuna basmaya başladı infulanza geçirdi 4-5 gün önce doktor iğne vermişti 2 gün bacağında. İğne oldu önce ondan yapıyor zannettim ama baya baya kasıtlı yapıyor sanki komutları falan elhamdülillah çok iyi her şeyi anlar yapar gösterir göz teması var isme bakma her şeyi var taklit eder yapar ama bu olay benim çok canımı sıktı başına gelen var mı çözümü nedir ne yapmam lazım