İkisinide takmış biri olarak söylüyorum ajda. Çünkü benim bileklerim ince. Çok ince bileğim var.Burma bilezikler daha kalın demeyeyimde normal bileklere güzel oluyor☺️ bana burma yakışmıyor. Hepsini ajda yaptım takıyorum. Gören çok beğeniyor ajda modelimi. Çok şık